کد خبر: ۹۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۷
بانک آینده در عمل به مسئولیت اجتماعی خود از کمک و همراهی با زوجین برای ازدواج و هم‌چنین ترویج این سنت حسنه، با اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج، دریغ نورزیده است

بانک آینده : به روشنی و سپیدی بخت جوانان ایرانی، ۸۸۰۰ متقاضی تا پایان پاییز امسال وام ازدواج گرفتندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده در عمل به مسئولیت اجتماعی خود از کمک و همراهی با زوجین برای ازدواج و هم‌چنین ترویج این سنت حسنه، با اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج، دریغ نورزیده است.

بر این اساس، بانک آینده تعداد 1360 فقره وام ازدواج در آذر‌ماه امسال به‌مبلغ بیش از 1100 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

هم‌چنین، در بازه زمانی نه ماهه سال‌جاری، تعداد 8800 فقره وام ازدواج با مجموع بالغ بر 7200 میلیارد ریال به جوانان عزیز هم‌وطن پرداخت شده است.

در حال حاضر نیز تعداد افراد متقاضی در نوبت دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج بانک آینده، بیش از 1900 نفر است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: