کد خبر: ۹۰۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
تعداد بازدید: ۳۲۷
چتر حمایت بانک آینده از صنایع کشور گسترده تر شد

آغاز همکاری دوجانبه بانک آینده و پتروشیمی کارونچتر حمایت بانک آینده از صنایع کشور گسترده تر شد

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده و شرکت پتروشیمی کارون با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک، تأکید کردند.

در چارچوب این تفاهم‌نامه که به امضای نادر خواجه حق‌وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علیرضا صدیقی‌زاده مدیرعامل و پریسا صالحی گوجانی مدیر امور مالی شرکت پتروشیمی کارون رسید، سطح همکاری‌های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی و ارزی، ارتقا خواهد یافت.

بر این اساس، بانک آینده سبد متنوع محصولات و خدمات این بانک به شرکت پتروشیمی کارون را ارائه می‌کند که از آن‌جمله‌ می‌توان به:خدمات اعتباری،ضمانت‌نامه‌ها، ارائه تسهیلات به شرکت‌های زیرمجموعه و پیمانکاران طرف قرارداد، خدمات ارزی و بانکداری الکترونیکی مانند: ایران‌کارت، نرم‌افزار کیلید برای حذف امضاهای فیزیکی، سرویس درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG) و سرویس استرداد وجه متمرکز (Refund)، خدمات ویژه پرسنل شرکت و هم‌چنین دیگر محصولات تعریف ‌شده بانک در قالب طرح‌های «آینده‌داران» برای خرید کالا از هایپراستار و فروشگاه‌های منتخب مجموعه بزرگ ایران مال، «کارگشا» با هدف تمرکز و حمایت از تولید کالای ایرانی، «طراوت» برای خرید کالای ایرانی از مجموعه فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده در سراسر کشور و «مردم‌یار» برای خرید کالا و خدمات تولید داخل یا تعمیر و بازسازی واحد مسکونی اشاره کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: