کد خبر: ۹۰۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۶۳
به همین منظور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه نخعی فرماندار کلانشهر زاهدان و جمعی از مسئولان از خوابگاه صالحین، محل اسکان ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها که طی روزهای 23 تا 25 آذرماه در سالن امام علی (ع) زاهدان برگزار می شود بازدید کردند.

سیستان و بلوچستان آماده برگزاری مسابقات قهرمانی کشور استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، به همین منظور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بهمراه نخعی فرماندار کلانشهر زاهدان و جمعی از مسئولان از خوابگاه صالحین، محل اسکان ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها که طی روزهای 23 تا 25 آذرماه در سالن امام علی (ع) زاهدان برگزار می شود بازدید کردند.

با پیگیری های نبی دهمرده رئیس هیئت کشتی استان میزبانی این رقابت های مهم به استان سیستان و بلوچستان واگذار شد تا انگیزه ای برای حضور جوانان مستعد استان در سالن های کشتی باشد.

مسئولان ورزشی و سیاسی استان سیستان و بلوچستان آماده برگزاری رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور  و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، به نحو بسیار و شایسته هستند. همچنین این مسئولان از روند آماده سازی سالن ورزشی امام علی علیه السلام جهت برگزاری، این رویداد ملی بازدید بعمل آوردند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: