کد خبر: ۹۰۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۲۶۰
گلر سابق فولاد پس از همکاری موفقی که با جواد نکونام در این تیم داشت امروز مقابل او قرار خواهد گرفت.

نکونام - فروزان؛ این بار مقابل همبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان عصر امروز و در دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف فولاد خوزستان برود و نبرد سختی برابر این تیم خواهد داشت.

در ترکیب امروز گل گهر محسن فروزان وظیفه حراست از دروازه سیرجانی‌ها را بر عهده دارد و این در شرایطی است که وی فصل گذشته در فولاد زیر نظر جواد نکونام بازی می‌کرد و امروز مقابل او قرار خواهد گرفت.

عملکرد فروزان در فولاد خوب بود و حاصل این همکاری قهرمانی در جام حذفی بود که در آن فروزان برای ضربات پنالتی وارد زمین شد و با عملکرد خوب خودش استقلال را شکست داد و باعث شد دست شاگردان مجیدی از جام دور بماند.

نکونام و فروزان ارتباط خوبی با هم داشتند و گلر فصل گذشته فولاد همواره به نیکی از سرمربی سابقش یاد می‌کند و حالا امروز قطعاً انگیزه های زیادی برابر تیم و سرمربی سابقش خواهد داشت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: