کد خبر: ۹۰۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۴۷۹
مدافع سابق منچسترسیتی و فعلی با بنفیکا مورد حمله سارقان قرار گرفته است.

زورگیری چهار نفره از مدافع سابق منچسترسیتیبه گزارش خبرداغ به نقل از دنیای ورزش تورنتو : به گزارش رسانه‌های پرتغالی، نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی بنفیکا یکشنبه شب و در بازگشت به خانه پس از پیروزی ۴-۱ تیمش برابر فامالیسائو، با حمله ۴ سارق مواجه شده است.

در این حمله، سارقان با پیچیدن کمربند به دور گردن اوتامندی او تهدید کرده و پس از برداشتن مقداری پول و چند ساعت، خانه را ترک کرده‌اند. همسر و فرزند اوتامندی نیز در حین این سرقت در خانه حضور داشته‌اند.

باشگاه بنفیکا با انتشار بیانیه‌ای، حال بازیکن خود و خانواده‌اش را مطلوب توصیف کرده و خواهان حفظ آرامش آن‌ها تا زمان تکمیل تحقیقات شده است. اوتامندی سال ۲۰۲۰ و در عنوان بخشی از انتقال روبن دیاز، از #منچسترسیتی به بنفیکا پیوست و اکنون در جنوب رودخانه تاگوس زندگی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: