کد خبر: ۹۰۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۵۳۸
جوایزی ارزنده به رسالات و پایان نامه های برتر در دو مقطع دکتری و کارشناسی ارشد از طرف انجمن مالی اسلامی ایران در هفتمین همایش مالی اسلامی اعطاء می گردد.

آخرین مهلت ارسال مدارک برای حضور در هفتمین همایش مالی اسلامیانجمن مالی اسلامی ایران در نظر دارد در راستای تشویق پژوهشگران و دانشجویان کشور به انجام مطالعات علمی کاربردی در زمینه مالی اسلامی ، همزمان با هفتمین همایش مالی اسلامی در دی ماه 1400 از رساله های دکتری و پایان نامه های کارشناسی ارشد برتر در حوزه مالی اسلامی ، پس از بررسی در کمیته علمی، تقدیر بعمل آورد.

لذا از فارغ التحصیلان در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، اقتصاد، فقه و حقوق اسلامی، بانکداری ، بیمه و سایر رشته‌هاي مرتبط مالی اسلامی درخواست می گردد که اصل پایان نامه و یا رساله خود را همراه با مقالات چاپ شده ی مستخرج از آن (همراه با نام مجله علمی - پژوهشی پذیرنده مقاله و شماره آن) حداکثر تا تاریخ 20 آذر 1400 به ایمیل انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی info@iaif.ir ارسال نمایند.

جوایزی ارزنده به رسالات و پایان نامه های برتر در دو مقطع دکتری و کارشناسی ارشد از طرف انجمن مالی اسلامی ایران در هفتمین همایش مالی اسلامی اعطاء می گردد.

جهت مشاهده این مطلب بصورت کامل اینجا را کلیک کنید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: