کد خبر: ۸۹۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۴
رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو سازمان منطقه آزاد کیش از معدوم سازی 100 کیلوگرم محصولات پروتئینی "سوسیس و کالباس" تاریخ مصرف گذشته در کیش خبر داد

معدوم سازی محصولات پروتئینی فاسد در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وحید آهنگر رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که بازرسان و کارشناسان این اداره با نظارت های مستمر از مراکز نگهداری و عرضه محصولات سلامت محور جزیره بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید می کنند،اظهار داشت: در بازدید از انبارهای پخش محصولات غذایی، 100 کیلوگرم محصولات پروتئینی "سوسیس و کالباس" تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم سازی شد.

رئیس اداره استاندارد و نظارت غذا و دارو با اعلام این خبر، افزود: بازرسی از انبارهای نگهداری و پخش محصولات غذایی یکی از اولویت های این اداره است و تمام شرکت های نگهداری و پخش محصولات سلامت محور ملزم به رعایت ضوابط بهداشتی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: