کد خبر: ۸۲۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۴۵۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از برخورد با یک واحد تولید کننده فرآورده های گوشتی به دلیل کم فروشی خبر داد.
کم فروشی یک واحد تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی در فارسبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد تخلف در تولیدات فرآورده های گوشتی یک شرکت تولید مواد غذایی در شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار شعبه ششم تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت و مشخص شد در این واحد کم فروشی انجام شده و میزان گوشت استفاده شده در تولید نیز کمتر از حد استاندارد است.

وی از احضار مسئول این واحد تولیدی به تعزیرات خبر داد و افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به گزارش بازرسین و محرز شدن تخلف، حکم به جریمه یک میلیارد ریالی مدیرعامل شرکت متخلف و نصب پارچه تخلف کم فروشی در محل این واحد تولیدی صادر کرد.

وی در مورد ضبط ماست موسیرهای تولیدی یک کارخانه لبنی خاطر نشان کرد: در بررسی های بازرسین دانشگاه علوم پزشکی از تولیدات یک کارخانه لبنی در شهر شیراز ، گزارشی از تخلف در تولید ماست موسیرهای این کارخانه به تعزیرات استان ارسال شد و با انجام آزمایش، مشخص شد که به علت عدم رعایت فرمول ساخت و موازین استاندارد در تولید این محصول، امکان عرضه آنها جهت مصرف شهروندان وجود ندارد و بر همین اساس شعبه رسیدگی کننده، حکم به ضبط و معدوم کردن تمام ماست موسیرهای این کارخانه صادر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: