کد خبر: ۸۹۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
رییس اداره حفاظت محیط زیست داراب از شناسایی و دستگیری شکارچیان تشی وحشی و انتشار دهنده فیلم آن در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری متخلفان شکار غیرمجاز و انتشار فیلم آن در فضای مجازیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : رییس اداره حفاظت محیط زیست داراب از شناسایی و دستگیری شکارچیان تشی وحشی و انتشار دهنده فیلم آن در فضای مجازی خبر داد.

وثوقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست داراب گفت: پس از بررسی فضای مجازی مشخص شد که ۳ تن از ساکنان شهرستان رستاق بی‌رحمانه اقدام به شکار یک سر تشی و انتشار فیلم آن در فضای مجازی کرده اند که متخلفین با پیگیری اداره شهرستان و همکاری پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: مطابق بند الف ماده ۱۰ قانون شکار و صید، ارتکاب به عمل فوق جرم بوده و قابل پیگیری از سوی مرجع قضایی است، بنابراین پرونده این افراد برای رسیدگی قضایی به دادگاه ارجاع شد که نامبردگان می‌بایست مبلغ۴۵۰۰۰۰۰ ریال ضرر و زیان وارده به محیط زیست را به خزانه داری دولت واریز نمایند.

وثوقی اظهار داشت: هرگونه انتشار فیلم و تصویر حیوان آزاری در فضای مجازی و شکار غیر مجاز حیوانات حفاظت شده جرم بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: