کد خبر: ۸۹۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۶
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی در ماجرای قمه‌کشی دختران در این استان خبر داد.

واکنش دادستانی به قمه‌کشی دختران نوجوانبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی در ماجرای قمه‌کشی دختران در این استان خبر داد.

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در واکنش به انتشار کلیپ قدرت‌نمایی با سلاح سرد دختر نوجوان اصفهانی اظهار داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی در غفلت خانواده‌ها و نهادهای متولی فرهنگی به صورت جدی نوجوانان را در معرض تهدید قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن اشاره به صدور دستور جهت شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی بر ضرورت بررسی روان شناسی و جامعه‌شناختی برخی رفتارهای هنجارشکنانه تاکید کرد.

وی در عین حال از خانواده‌ها نیز خواست تا به این نکته مهم نیز توجه کنند که عواقب ناشی از عدم نظارت و تقلید برخی حرکات یا دسترسی به سلاح سرد می‌تواند جبران ناپذیر باشد و خشونت و حتی قتل را به کانون خانواده‌ها بکشاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: