کد خبر: ۹۷۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۱
این روزها تیم «پایتخت» مشغول پیش‌تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک‌ماهه در ایران و سه‌ماهه در کشور تاجیکستان آماده می‌کنند.

افشای جزئیات جدید درباره سریال پایتخت ۷به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ این روزها تیم «پایتخت» مشغول پیش‌تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک‌ماهه در ایران و سه‌ماهه در کشور تاجیکستان آماده می‌کنند.

محسن تنابنده کار سختی با فیلمنامه سری هفتم دارد؛ چرا که طی سال‌های غیبت «پایتخت» عمده محصولات ادامه‌دار و فصل‌بندی‌شده تلویزیون با کیفیت نازلی همراه بوده‌اند و تیم «پایتخت» باید بازگشت قدرتمندی را برای خود تدارک ببیند. با توجه به سابقه تنابنده و سیروس مقدم در فصول گذشته پیش‌بینی می‌شود این اتفاق رقم بخورد و «پایتخت۷» نیز همانند «مهمانی» ایرج طهماسب جزء آثار موفق صدا و سیما در سال ۱۴۰۳ و پروژه احیای تلویزیون خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: