کد خبر: ۸۷۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۱۰
: فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف جاسازی مواد مخدر در لباس نوزاد خبر داد و گفت: در همین راستا باند قاچاق خانوادگی مواد مخدر منهدم شد. ​

زوج قاچاقچی ۳۲ کیلو تریاک جاسازی کرده بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف جاسازی مواد مخدر در لباس نوزاد خبر داد و گفت: در همین راستا باند قاچاق خانوادگی مواد مخدر منهدم شد. ​

سردار رحیم جهانبخش امروز در زنجان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس است و در این راستا طرح‌های مختلفی در قالب مبارزه جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان، تشدید کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و اماکن تفریحی از وجود فروشندگان مواد مخدر، پاکسازی اطراف مدارس و محیط‌های آموزشی، مقابله جدی با کشت مواد مخدر انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کنترل جدی محورهای مواصلاتی استان و کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در عملیات‌های مشترک گفت: طی هفته اخیر یک باند قاچاق مواد مخدر خانگی کشف و منهدم شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا باند چهار نفره خانوادگی مواد مخدر با یک دستگاه سواری ۴۰۵ شناسایی، دستگیر و از این متهمان هشت کیلو هروئین و سه کیلو ماده مخدر شیشه کشف کنند.

سردار جهانبخش همچنین از کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در زنجان خبر داد و گفت: پس از محرز شدن قاچاق مواد مخدر توسط شخصی که در قالب پوشش مسافرت خانوادگی، قصد انتقال و فروش مواد به مشتریان را داشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین راستا یک دستگاه برلیانس که در پوشش خانوادگی در اتوبان زنجان – قزوین در حال حرکت بود، در ورودی شهر زنجان متوقف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند.

سردار جهانبخش گفت: در بازرسی از این خودرو ۳۲ کیلو موادمخدر از نوع تریاک که در کنار البسه فرزند نوزاد خود قرار داده بود کشف و متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروهای توقیفی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه میزان دستگیری در حوزه مواد مخدر طی سال جاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است، تصریح کرد: افراد دستگیر شده به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

وی همچنین از کشف ۲۵۲ کیلوگرم ماده مخدر«گُل»  در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: سال قبل میزان کشف این ماده مخدر ۷۸ کیلوگرم بود که امسال افزایش قابل توجهی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: