کد خبر: ۸۷۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۶۳۹

شجاعت تیم داوری را در بازی پرسپولیس دیدمبه گزارش خبرداغ ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: به تیم فولادخوزستان خوشامد می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی باشیم. بازی بسیار سختی خواهد بود. همه بازی ها سخت هستند چون ۴تیمی که بیشترین تماشاگر را دارند و همچنین فولاد و صنعت نفت بازی ها از رونق هوادار خارج شده و بازی ها به بازی های دوستانه سطح بالا تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد: کمتر تیم وجود دارد که ریسک زدن گل زیاد کند. فولاد تیمی است که در شرایط خاصی بازی می‌کند. امیدوارم در این بازی حاشیه نداشته باشیم. بعد از بازی قبلی ۱۰ دقیقه با محمد ربیعی گپ زدیم. از تمام عزیزانی که در رفسنجان به اسکان ما کمک کردند تشکر می‌کنم. هتلشان را با ما نصف و بنده نوازی کردند.

 

سرمربی تیم تراکتور در مورد تیم داوری این مسابقه گفت: شجاعت تیم داوری را در بازی پرسپولیس دیدم. بعضی از داوران این ریسک را نمی‌کنند که به سرمربی استقلال و پرسپولیس کارت قرمز بدهند. از کامرانی‌فر و رفعتی تشکر می‌کنم که تیم قبراق و خوبی فرستادند.

 

منصوریان در پاسخ به اعتراض یکی از خبرنگاران تبریزی مبنی بر اینکه تراکتور چهارمین تیم پرهوادار نیست، گفت: من گفتم دربین ۴ تیم پرهوادار هستیم. همین هفته پیش با ۴۳درصد بیشترین هوادار را داشتیم. تراکتور در یک قواره سطح بالا است. نه به خاطر اینکه من سرمربی آن هستم.  چندسال پیش در تختی مقابل تراکتوربازی داشتیم. وقتی بیرون آمدیم به محمدخرمگاه گفتم وضعیت تماشاگران را بررسی کن، ما در نفت  همیشه ۴۰-۵۰ نفر را با خودمان می‌بردیم. گفت آن ۴۰-۵۰ نفر هم رفتند و تراکتور شدند و پرچم گرفتند. تمام کنج های ورزشگاه تختی پر بود. وقتی تراکتور حرکت می‌کند و کرونا نباشد، تعداد کمی از تبریز می‌توانند مثلا به تهران بروند.

 

سرمربی تراکتور تصریح کرد: تراکتور بخش اعظمی ازهواداران را دارد. یکی ازدوستان چندوقت پیش که برای یکی از تیم‌های پایتخت بود گفت ما ۵۰میلیون هوادار داریم. حساب کردم دیدم اگر آن‌ها ۵۰میلیون دارند، مثلا استقلال هم ۴۰میلیون داشته باشد، ۳۵میلیون هم ما داریم،پس حدود ۱۴۰میلیون جمعیت داریم. ولی هر آذربایجانی که داخل کشور باشد جزو این ۳۵میلیون، هوادار ما هم هست. هر هوادار آذری زبانی که استقلال و پرسپولیس را تشویق می‌کند با ما هم هست. پس ما برای همین ۴۳درصد به دست آوردیم.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: