کد خبر: ۸۷۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
مربی پیشین آبی پوشان گفت: استقلال کار دشورای مقابل صنعت نفت دارد به خصوص که تعدادی از بازیکنان این تیم هم به دلیل مصدومیت غایب هستند.

استقلال کار دشواری مقابل صنعت نفت دارد/ قلعه عقابها زنده می‌شودبه گزارش خبرداغ ، علی چینی پیشکسوت و مربی پیشین تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دیدارهای استقلال و صنعت نفت همیشه جذاب و پر گل بوده است. صنعت نفت فوتبال ناب خوزستانی ارائه می‌کند و ویژگی همیشگی این تیم نداشتن ترس از شکست است که باعث می‌شود همه دیدارهای آن به خصوص دیدارهایش با تیم‌های بزرگ از زیبایی خاصی برخوردار باشد.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: واقعیت این است که در این فصل هنوز بازی تماشاگر پسندی که همراه با کسب نتیجه باشد از استقلال شاهد نبودیم و امیدوارم این بازی نقطه آغازی باشد برای آبی پوشان. استقلال توان و پتانسیل ارائه بازی‌های زیبا همراه با کسب نتیجه را دارد و باید از این ظرفیت نهایت استفاده صورت گیرد.

وی اضافه کرد: کمتر تیمی را در ایران می‌توانید ببینید که به اندازه استقلال مهره داشته باشد. با اینکه مصدومان زیادی روی دست مربی هست اما آنقدر بازیکن با کیفیت در این تیم وجود دارد که جای خالی هیچیک از آنها احساس نشود.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: این را قبول دارم که نباید با ایجاد فشار بر سرمربی استقلال باعث بر هم خوردن تمرکز او شد، اما باید از طرف دیگر به هوادار هم حق داد که از این تیم مطالباتی داشته باشد که ابتدایی‌ترین آن دیدن بازی خوب در کنار نتایج مطلوب است.

چینی که به تازگی به عنوان یکی از دستیاران علی لطیفی در تیم چوکا تالش مشغول به کار شده در این خصوص گفت: در تالش کار بزرگی در پیش داریم. استان گیلان از استان‌های فوتبال خیز کشور است و تالش هم شهری صاحب فوتبال است. خاطرات خوش قلعه عقاب‌ها هنوز از یاد هواداران فوتبال نرفته است.

وی افزود: به خوبی می‌دانیم کار ساده‌ای در تالش در پیش نداریم و آمده‌ایم اینجا تا از چالش سختی که برای خودمان انتخاب کردیم، سربلند بیرون آییم. آمده‌ایم تا با همت بازیکنان، حمایت مالکان و هواداران قلعه عقاب‌ها را در فوتبال ایران بار دیگر سر زبان‌ها بیندازیم.

مربی تیم چوکا گفت: کارمان را در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم خوب استقلال خوزستان که صدرنشین مسابقات بود و هر دو بازی خودش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود آغاز کردیم و در همین اولین گام توانستیم حریف پر قدرتمان را در خانه خودش متوقف کنیم که این شروع خوبی برای چوکا است.

چینی تصریح کرد: این تیم از نظر فنی با مشکلاتی مواجه است که باید پله به پله آن را بر طرف کنیم. برای بازی با استقلال خوزستان فرصت تمرین نداشتیم و تنها با یک جلسه تمرین سبک قبل از بازی پا به این دیدار گذاشتیم و بیشتر از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند اتفاقات شایسته‌ای را برای آن رقم بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: