کد خبر: ۸۷۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۳۵
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه انتشار فیلم اظهارات سرمربی استقلال بعد از دیدار با فولاد زشت و غیر اخلاقی بود، گفت: بازی پرسپولیس با نساجی به دلیل چمن مصنوعی لغو نشد.

چمن مصنوعی علت لغو بازی پرسپولیس نبود/ واکنش به اظهارات رضاییبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، سهیل مهدی درباره ادعای مدیرعامل باشگاه نساجی مبنی بر اینکه دیدار این تیم با پرسپولیس به خاطر چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی لغو شد، به رادیو تهران گفت: خیر اصلاً بحث چمن مصنوعی نبود. حداقل از طرف ما نبود. شاید باشگاه و عوامل منتسب به باشگاه این بحث را مطرح کردند. لغو بازی به واسطه کمک به فوتبال ملی و کاهش ریسک ابتلای بازیکنان پرسپولیس به ویروس کرونا صورت گرفت. در شهر میزبان یک مقدار بحث هواداری زیاد است و هواداران از تیم‌ها استقبال می‌کنند.

وی افزود: این اتفاق برای ذوب آهن هم رخ داد و در شهر آبادان هواداران از این تیم استقبال کرده بودند. به واسطه کاهش ریسک و عدم ابتلای بازیکنان پرسپولیس و پروتکل‌های سخت گیرانه قطر که ممکن بود فینال لیگ قهرمانان را تحت تاثیر قرار بدهد و نماینده کشورمان نتواند بازی کند، استثنائاً قرار شد بازی با نساجی به تعویق بیافتد و پرسپولیس تحت شرایط بهداشتی قرار بگیرد.

مسئول کمیته مسابقه سازمان لیگ فوتبال درباره برگزاری یا لغو دیدار بازی پرسپولیس با ذوب آهن تصریح کرد: قرار بود اعضای تیم ذوب آهن امروز یا فردا تست کرونا بدهند. نتایج این تست‌ها تعیین کننده خواهد بود. وقتی تعداد مبتلایان یک تیم به کرونا بالا برود، خود سازمان لیگ وارد می‌شود و تست‌ها را انجام می‌دهد. این دستورالعمل نوشته شده است و فقط مربوط به این بازی نیست.

به گفته مهدی، در صورتی که ذوبی ها فردا تست کرونا بدهند، احتمال دارد نتیجه آن روز چهارشنبه اعلام شود و بعد از آن برای برگزاری یا لغو بازی با پرسپولیس تصمیم گیری خواهد شد.

وی درباره اعتراض بعضی از باشگاه‌ها نسبت به فیلمبرداری هایی که از روی نیمکت‌ها انجام می‌شود، گفت: استفاده از وسایل الکترومغناطیسی روی نیمکت ممنوع است. در بحث صحبت‌های سرمربی استقلال بعد از بازی با فولاد هنوز فرد منتشر کننده فیلم شناسایی نشده است و اگر متوجه شویم چه کسی بوده، برخورد می‌کنیم. باید ببینیم کار چه کسی بوده است. نمی‌خواهم صحبت‌های مطرح شده در آن فیلم را تایید کنم. رعایت اخلاق در جامعه وظیفه ما است ولی بدتر از آن انتشار فیلمش است. این یک کار بی اخلاقی است.

وی افزود: امیدوارم فرد منتشر کننده فیلم خودش پشیمان شده است. اگر نیتش جلوگیری از اشاعه این اخلاق بود می‌توانست فیلم را در اختیار ارکان قضایی فدراسیون فوتبال قرار بدهد. اتفاقی که افتاده این است که یک سرمربی خوب ما الفاظی به کار برده است که شاید می‌شد پنهانش کرد! مقابلش باشگاه خوب فولاد ناراحت و دلخور است. جامعه هواداری در تقابل با هم قرار گرفت. فقط بحث انتشار بی ادبی نبوده است. یک جو مسموم را هم ایجاد کرد و کار واقعاً زشتی بود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به صحبت‌های رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن که نسبت به قانون کرونا در لیگ ایران و انجام تست‌ها گلایه داشت، گفت: قبل از مسابقه از پزشک تیم می‌خواهیم تست‌های کرونا را بگیرد و ارسال کند. وقتی تعداد مبتلایان بالا می‌رود سازمان لیگ برای راستی آزمایی وارد می‌شود. اینکه می‌گویند «نوش دارو بعد از مرگ سهراب بوده» و یا «کنترل بازی برای پرسپولیس» شبهه است و دوستان دستورالعمل‌هایی که ابلاغ کرده‌ایم را نخوانده‌اند. این مسیر قانونی است که تبیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: