کد خبر: ۸۵۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۸
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: در این نشست با اتفاق آرا آقای باهنر به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از سوی اعضای شورای مرکزی انتخاب شد.

باهنر برای چهاردهمین دوره متوالی دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شدبه گزارش خبرداغ، علیرضا خجسته‌پور (عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت این مجموعه پس از برگزاری کنگره اخیر گفت: عصر روز گذشته اولین جلسه شورای مرکزی چهاردهمین دوره جامعه اسلامی مهندسین در دفتر مرکزی این تشکل با حضور اعضای شورای مرکزی و تعدادی از نمایندگان که عضو شورای مرکزی این تشکل هستند، برگزار شد، همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، چهاردهمین مجمع عالی جامعه اسلامی در 5 تیر ماه و در آستانه شهادت شهید بهشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این کنگره با توجه به شیوع کرونا به عنوان نخستین حزب در شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد که دوستان اعضای حزب هم استقبال خوبی از این کنگره داشتند.

خجسته پور در ادامه اظهار داشت: در این نشست با اتفاق آرا ؛ آقای باهنر به عنوان دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از سوی اعضای شورای مرکزی انتخاب شد. همچنین پس از پایان رای‌گیری درخصوص برنامه‌های دو ساله آینده و انتظاراتی که از مجموعه جامعه اسلامی وجود دارد، بحث و گفتگو شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: