کد خبر: ۸۴۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
مدیران باشگاه تراکتور تبریز پس از تمدید قرارداد با ساکت الهامی، سرمربی این تیم، به دنبال مذاکره و تمدید قرارداد با چهار بازیکن ملی پوش هستند.

تراکتور به دنبال تمدید قرارداد با ۴ ملی‌پوشبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، مدیران باشگاه تراکتور تبریز پس از تمدید قرارداد با ساکت الهامی، سرمربی این تیم، به دنبال مذاکره و تمدید قرارداد با چهار بازیکن ملی پوش هستند.

اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی سه بازیکن مورد علاقه محمدرضا زنوزی به همراه رضا شکاری ملی پوش تیم امید بازیکنانی هستند که باشگاه تراکتور پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را به آنها داده و مذاکرات بین طرفین در حال انجام است.

در بین اشکان دژاگه به دلیل حضور در خارج از کشور هنوز با مدیران باشگاه تراکتور به صورت مستقیم مذاکره نکرده که این بازیکن پس از حضور در ایران مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد آغاز خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: