کد خبر: ۸۳۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۵۰۳
فال روزانه سه شنبه 14 آبان 1398
متولد فروردین : حتی اگر شما امروز مجهز به یک لیست خرید باشید، ممکن است هنوز قادر به تصمیم‌گیری در مورد چیزهایی که نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست که شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی خود در مورد روزی که در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه کار خواهید کرد و بیشتر هم تفریح خواهید کرد.

متولد اردیبهشت : شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

متولد خرداد : شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

متولد تیر
: با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود. اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

متولد مرداد : شما از انجام دادن کارهایی را که پشت سر هم برایتان بوجود می‌آیند خسته شده‌اید، خوشبختانه، با تمرکز به روی اهداف بلند مدت خود می‌توانید قدر و ارزش لحظه حال را دریابید. اما این کار می‌تواند یک سیاست کاملا ماهرانه و در عین حال فریبنده باشد چرا که درست نیست که آنچه اکنون اتفاق می‌افتد را نادیده بگیرید. بین کارهای که الان در دست انجام دارید و کارهایی که قبلا شروع کرده بودید تعادل برقرار کنید و اگر طرحی به سرانجام نرسید آن را برای مدتی رها کنید تا بعدا سر فرصت به آن بپردازید. بهترین کار برای پیشبرد کارهایتان این است که به موقعیت‌های موجود واکنش نشان دهید و مطئمئن باشید که به هدف تان خواهید رسید.

متولد شهریور
: ممکن است امروز احساس کنید که از جانب کسی چشم می‌خورید چرا که سیاره حاکم شما ونوس شما را با شخصی آشنا می‌کند که باعث میشود شما عصبی شده و احساس پریشانی کنید. مواجه شدن با افکار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما دریابید که چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌کنند. شاید این کار اکنون کمی‌سخت باشد،‌ اما تغییراتی که درست در جلوی روی شما درحال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید.

متولد مهر
: به جای اینكه كارهایتان را به خانه آورده و در خانه هم كار كنید، می‌توانید برای مدتی از زیر كار فرار كنید و برای تفریح از خانه خارج شوید. شما حتی اگر وظایف خیلی زیادی هم داشته باشید، دوست ندارید تمام روز را كار كنید. به هرحال شما نمی‌توانید كاملاً بی خیال وظایف و تعهدات خود بشوید. اگر قولی می‌دهید باید حتماً بهش عمل كنید. بعد از این كار شما می‌توانید به بچه‌هایی كه در محوطه شنی پارك بازی می‌كنند بپیوندید!!

متولد آبان
: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

متولد آذر
: امروز می‌توانید در یک تیم ورزشی نقش یک توپ زن مصمم و با اراده را بازی کنید، مخصوصا اگر استاد کارهای گروهی باشید. حرفهای اخیرتان ممکن است دیگران را متعجب و شگفت زده کند یا حتی کسی را برنجاند و الان زمان این است که از بیان احساسات درونی تان بپرهیزید چرا که ممکن است به خودتان نیز آسیب وارد کند. خوشبختانه، تصمیم خستگی ناپذیر شما برای بیان کردن افکارتان ممکن است توجه دیگران را به خود جلب کرده و باعث شود تا دیگران را نیز از شما پیروی کنند. به اشتراک بگذارید...

متولد دی
: شما می‌خواهید در کارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می‌رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

متولد بهمن : یک بار دیگر شما بین وظایف کاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشکلی را حل کنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حرکت می‌کنند و با کمک کردن به شما واقعاً معجزه خواهند کرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را که بهتان گفتیم فعلاً به هیچ کس نگویید!

متولد اسفند
: ماه کامل برج عقرب در پنجمین خانه شما قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که احساسهایتان را ابزار کنید. به دلیل اینکه احساسات شما راحت و واضح نیستند شاید احساس شکست خوردگی داشته باشید. اما امیدواری که ناگهان ظاهر می‌شود شما را قادر می‌سازد که تا حد لازم خوش بین باشید و بتوانید تشخیص بدهید که چه چیزی لازم است. از رابطه برقرار کردن با دیگران دوری نکن؛ این ارتباط برقرار کردن با دیگران در نهایت به شما کمک خواهد کرد.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: