کد خبر: ۸۲۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۵۴۳
یک رسانه فارسی زبان خبر داد که دادگاه کیفری شهرستان گرگان حکم شلاق۲۰ نفر از زنان و مردان شرکت‌کننده در یک کلاس یوگای خصوصی در این شهر را که در خردادماه به اتهام «عمل منافی عفت» بازداشت شده بودند، تایید کرد.
تائید حکم شلاق برای ۲۰ زن و مرد یوگاکارِ گرگانی؟
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: یک رسانه فارسی زبان خبر داد که دادگاه کیفری شهرستان گرگان حکم شلاق۲۰ نفر از زنان و مردان شرکت‌کننده در یک کلاس یوگای خصوصی در این شهر را که در خردادماه به اتهام «عمل منافی عفت» بازداشت شده بودند، تایید کرد.

این رسانه در ادامه افزود: بر اساس رای دادگاه، حکم ۵۰ ضربه شلاق تعزیری این افراد با اعمال تخفیف در مجازات به جزای نقدی ۱۰ میلیون ریالی تبدیل و به آن‌ها ابلاغ شده است. 

این افراد که ۸ نفر از آن‌ها زن و ۱۲ نفر مرد بوده‌اند روز دوم خردادماه حین تمرین یوگا در یک منزل مسکونی شخصی از سوی پلیس بازداشت شدند.

صحت و سقم این خبر تائید و یا تکذیب نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: