کد خبر: ۹۷۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۶۱
بازیکن اسبق استقلال گفت: شرایط در بالای جدول حساس شده و استقلال اصلاً نمی‌تواند حتی به مساوی هم فکر کند بنابراین برای قهرمانی فقط باید برنده شد.

بهشدار پیشکسوت استقلال به نکونامه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل نساجی در قائمشهر اظهار داشت: این بازی هم مثل دیگر مسابقات لیگ برتر برای استقلال دشوار است. این تیم دیگر هیچ بازی آسانی در پیش ندارد به ویژه بازی خارج از خانه که قطعاً کار در قائمشهر کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: فاصله کم امتیازی بین استقلال و پرسپولیس در بالای جدول شرایط را به شکل حساس‌تری رقم زده و این باعث می‌شود که استقلال به چیزی جز برنده شدن فکر نکند. مشخصاً با اضافه شدن روزبه چشمی و حردانی به جمع بازیکنان استقلال شرایط دفاعی تیم برای این بازی بهتر می‌شود اما باز هم نباید اسیر اتفاقات عجیب و غریب بشویم.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: یک اشتباه فردی در چنین هفته‌هایی ممکن است زحمات کل تیم را به هدر بدهد. بنابراین من هشدار می‌دهم که با توجه به شرایط شکننده استقلال در بالای جدول و فاصله یک امتیازی با پرسپولیس تک تک بازیکنان استقلال در قبال نتیجه‌ای که در هر مسابقه تا پایان فصل رقم می‌خورد مسئولیت دارد. این مسئولیت در قبال میلیون‌ها هوادار استقلال است که چشمشان به نتایج این تیم است.

تیم نساجی به سرمربی آن گفت: با توجه به وضعیت بد نساجی در پایین جدول و فاصله کم امتیازی‌اش با تیم‌های در خطر سقوط مطمئناً نمی‌تواند به این سادگی دست‌هایش را بالا ببرد و جلوی استقلال تسلیم شود. بنابراین آنها قطعاً تمام توانشان را می‌گذارند تا با حمایت تماشاگرانشان در ورزشگاه خانگی لااقل استقلال را متوقف کنند یا حتی برنده شوند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: طرفداران نساجی دوست ندارند تیمش را فصل بعد در لیگ دسته پایین‌تر ببینند بنابراین قطعاً آنها از تیمشان به شدت مقابل استقلال حمایت می‌کنند که البته این می‌تواند به تیم استقلال هم کمک کند. چون بچه‌های استقلال عادت به بازی در حضور تماشاگران دارند. ما اگر بتوانیم زود به نساجی گل بزنیم قطعاً می‌توانیم در این بازی برنده باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: