کد خبر: ۸۲۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۳۷۹
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی، برای جویندگان دانش و معرفت در سراسر کشور روزهایی سرشار از مهرورزی و علم‌آموزی آرزو کرد.
پیام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت آغاز سال تحصیلی
به‌ گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا متن پیام دکتر علی‌اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:

«ان الملائکه لتضع اجنحتها لطالب العلم رضی به

فرشتگان با خشنودی‌بال هایشان را برای جوینده علم می گسترند.

بار دیگر بهار دانش و هنگامه علم‌آموزی فرارسید تا میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو همدل و هم‌آوا با هم با حضور در مراکز آموزشی حیات میهن اسلامی‌مان را تداوم بخشند. بی‌تردید برای سازندگی و تعالی همه جانبه کشورمان هیچ راهی موثرتر از توجه روزافزون به امر تعلیم و تربیت در مدارس و توسعه کمی و کیفی تحصیل و پژوهش در دانشگاه ها نیست و در سایه تلاش علمی امروز دانش آموزان و دانشجویان، فردایی روشن‌تر برای سرزمینمان رقم خواهد خورد. ضمن گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، به روح پرفتوح شهیدان حماسه ساز که محصلان مدرسه عشق و معلمان دانشگاه ایثار و مقاومت بودند درود می فرستم و برای پویندگان دانش و معرفت در سراسر ایران اسلامی روزهایی سرشار از مهرورزی و علم آموزی آرزومندم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: