کد خبر: ۸۱۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۳۵۸
یکی از بازیکنان پدیده انگیزه بالایی برای رویارویی با استقلال دارد.
امشب نخستین خرید فصل بعد استقلال اعلام می شود!+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم استقلال امشب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف پدیده می رود، دیداری که آبی ها برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود نیاز مبرم به کسب سه امتیاز آن دارند. آبی های پایتخت باید برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و کم کردن اختلاف خود با صدر جدول، در نبردی 6 امتیازی در برابر تیم بسیار پرانگیزه و مدعی پدیده مشهد در استادیوم خانگی و مجهز این تیم به میدان بروند.


جدا از بحث حساسیت و سرنوشت ساز بودن این دیدار که به دلیل موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی به وجود آمده است، دیدار امشب استقلال و پدیده  یک سوژه جذاب دیگر هم خواهد داشت. امین قاسمی‌نژاد ستاره تاثیرگذار تیم پدیده مشهدی که این فصل حسابی در درخشش و موفقیت های پدیده بسیار موثر بوده است، یکی از ستاره های اصلی لیست خرید شفر سرمربی استقلال برای فصل بعد به حساب می‌‎آید. ستاره مشهدی که به خودی خود یک پدیده برای لیگ به حساب می آید تبحر بالایی در چارچوب شناسی دارد و با درخشش در دیدار امشب می‌تواند استقلالی شدنش در فصل بعد را قطعی نماید.

 



 

گفتنی این دیدار حساس و سرنوشت ساز ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: