کد خبر: ۸۰۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۳
معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: استفاده از موبایل حین رانندگی باعث کاهش تمرکز راننده، کاهش چشمگیر توجه به جلو و افزایش زمان عکس‌العمل به‌موقع راننده در مواجهه با خطر و نهایتا بروز حادثه و تصادف می‌شود.در تخلفات راهور استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی مشمول ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌باشد و در سرعت‌های بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت نمره منفی نیز به راننده تعلق خواهد گرفت.
جریمه استفاده از تلفن همراه حین رانندگی؛ ۱۰۰ هزار تومان

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جرائم استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ مجید رضایی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: استفاده از موبایل حین رانندگی باعث کاهش تمرکز راننده، کاهش چشمگیر توجه به جلو و افزایش زمان عکس‌العمل به‌موقع راننده در مواجهه با خطر و نهایتا بروز حادثه و تصادف می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهور افزود: استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشور‌های جهان نیز تخلف رانندگی محسوب می‌شود و ممنوع است. لازم به ذکر است در تخلفات راهور استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی مشمول ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌باشد و در سرعت‌های بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت نمره منفی نیز به راننده تغلق خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: