کد خبر: ۸۱۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۶۱۴۲
طی حکمی از سوی رییس پلیس راهور ناجا، سرهنگ حسین رمضانی، رییس بازرسی پلیس راهور ناجا شد.

سرهنگ حسین رمضانی، رییس بازرسی پلیس راهور ناجا شدسردار هادیافر رییس پلیس راهور ناجا در مراسم تودیع رییس قبلی و معارفه رییس جدید بازرسی پلیس راهور ناجا گفت: باید از فرصتی خدمتی که داریم حداکثر استفاده را برای خدمت به مردم نموده و گره گشای زندگی مردم باشیم. خوش به حال همکارانی که احساس امنیت را به مردم داده و آرامش را به آنان هدیه می کنند.

وی خطاب به همکاران خود گفت: تا هستید مشکل را حل کنید و در نهایت اقتدار و مهربانی رفتار کنید که مبین فرمایش رهبر معظم انقلاب است و همانا اقتدار باید باشد ولی با رأفت و مهربانی.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان این که بازرسی در اصل چشمان باز و امین فرمانده است که باید در نهایت آرامش و رأفت و مقتدرانه عمل نماید،  اولویت های کاری بازرسی  را به این شرح برشمرد: 1-صیانت از همکاران و پیشگیری از جرایم و تخلفات 2- نظارت و کنترل مستمر بر ماموریت ها و حصول اطمینان از اجرای دقیق آنها 3- اجرای دقیق شایسته سالاری در پلیس راهور ناجا و استانها 4- واکنش سریع به جرایم مهمه ،پاسخگویی سریع به درخواستهای مردمی در حوزه نظارت همگانی 

وی به کتاب الهی و دستورات آن اشاره کرد و یادآور شد:بر اساس آیات نورانی قران کریم انسان از سه چیز پرهیز داده شده است. اول گمان بد. یعنی تا می‌توانید مثبت گرا باشید. حسن ظن خیلی خوب است؛ راجع به کسی فکر بد نباید کرد. دوم تجسس، نباید تجسس و موشکافی کرد. باید بنا را بر خوبی‌ها و نبود عیب‌ها گذاشت و سوم غیبت. متأسفانه غیبت در بین مردم و سازمان زیاد است. من به شما مسئولان می گویم هیچ وقت به غیبت گوش نکنید.


رییس پلیس راهور ناجا افزود: سرهنگ دهقانی چندین سال در راهور خدمت کردند و زحمات زیادی متحمل شدند. برای ایشان آرزوی صحت و سلامت داریم.

وی گفت: سرهنگ رمضانی هم که قبلا در راهور خدمت می کردند، پیش از این معاون امور بین الملل و حقوقی و رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا بودند. نگاه و تفکر سیستمی دارند برای ایشان هم آرزوی توفیق در سمت جدید داریم.

سرهنگ حسین رمضانی، رییس بازرسی پلیس راهور ناجا شد


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: