کد خبر: ۸۰۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۴۰۰
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر در خصوص حادثه ریزش سنگ در محور کرج - کندوان گفت: امروز پیش از ظهر شاهد ریزش سنگ در نقاطی از محور ازجمله پیچ «واریان» بودیم.در پی حادثه ریزش سنگ نیروهای راهداری پس از گذشت مدت‌زمان ۲۰ دقیقه محور را پاک‌سازی کردند و بعد از مدت کوتاهی که مسدود بود مجدد بازگشایی شد.
ریزش سنگ در جاده چالوس / بارش برف ادامه دارد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان خبر داد و گفت: بارش برف در این محور ادامه دارد.

به گزارش خبرداغ ، محمد علیپور در خصوص حادثه ریزش سنگ در محور کرج - کندوان اظهار کرد: امروز پیش از ظهر شاهد ریزش سنگ در نقاطی از محور ازجمله پیچ «واریان» بودیم.

وی اضافه کرد: در پی حادثه ریزش سنگ نیروهای راهداری پس از گذشت مدت‌زمان ۲۰ دقیقه محور را پاک‌سازی کردند و بعد از مدت کوتاهی که مسدود بود مجدد بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر در خصوص احتمال وقوع مجدد اتفاقاتی مانند ریزش سنگ، گفت: وقوع چنین مواردی در این محور طبیعی است زیرا به هنگام بارش‌ها آب در میان سنگ‌های روی کوه‌ها نفوذ می‌کند و یخ می‌زند، در روز بعد از بارش این یخ‌ها بازشده و با فشار وارد به سنگ‌ها موجب ریزش و سقوط آن می‌شود.

علیپور تاکید کرد: در حال حاضر محور کرج - کندوان باز و تردد در آن جریان دارد همچنین در محور شاهد بارش برف هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: