کد خبر: ۸۰۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۷
در جریان بررسی بودجه ۹۸ تصویب شد؛
مجلس تصویب کرد تا سقف ۸۰ میلیارد تومان به دانشجویان وام شهریه تعلق گیرد.
اختصاص وام شهریه به دانشجویان تا ۸۰ میلیارد تومان/ اولویت با دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی شامگاهی مجلس شورای اسلامی بند (ب) و (ج) تبصره ۹ را تصویب کردند.

بر اساس بند ب- صد‌درصد(۱۰۰%) وجوه اداره‌شده پرداختی از محل بازپرداخت وامهای شهریه دانشجویی از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ تا سقف هشتصد میلیارد (۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال به خزانه‌داری کل‌کشور واریز میشود.  وجوه مذکور به صندوق‌های رفاه دانشجویی به‌عنوان کمک جهت افزایش منابع مالی صندوق‌های مزبور اختصاص می‌یابد تا بر‌اساس اساسنامه مصوب، صرف پرداخت وام شهریه به دانشجویان و سایر پرداخت‌های رفاهی دانشجویی شود.

ج- مازاد هزینه تحصیلی دانشجویان تحت ‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور نسبت به اعتبارات مندرج در این قانون در قالب وام از طریق صندوق رفاه دانشجویان در اختیار این افراد قرار می‌گیرد. اقساط وامهای مذکور پس از فراغت از تحصیل و اشتغال به کار افراد، پرداخت می‌شود. دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مزبور در اولویت دریافت وام می‌باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: