کد خبر: ۷۶۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۲
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم محکومیت راننده اتوبوسی که باعث شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی شده بود از سوی دادگاه کیفری یک تهران صادر و روز جاری به صورت ویژه ابلاغ شد.
حکم راننده حادثه پاسداران صادر شد/ در صورت اعتراض پرونده به دیوانعالی کشور ارسال خواهد شدبه گزارش خبرداغ،رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم محکومیت راننده اتوبوسی که باعث شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی شده بود از سوی دادگاه کیفری یک تهران صادر و روز جاری به صورت ویژه ابلاغ شد.

به گزارش انتخاب؛ غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: حکم محکومیت محمد ثلاث راننده اتوبوسی که باعث شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی شده بود از سوی دادگاه کیفری یک تهران صادر و روز جاری به صورت ویژه ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در صورت اعتراض پرونده به دیوانعالی کشور ارسال خواهد شد.
منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: