کد خبر: ۷۵۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۷
رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش به شهرداری تهران نسبت به عدم ارائه سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97 تذکر داد.
تذکر فراهانی: شهرداری گزارش گزارش سیاست‌های اجرایی بودجه 97 را ارائه نکرده

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش به شهرداری تهران نسبت به عدم ارائه سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97 تذکر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مجید فراهانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر ، رعایت قانون و اجرای مصوبات شورای شهر را مهم‌ترین انتظار اعضا از شهردار و مدیران شهرداری دانست و گفت: با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری فراهم می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی اعلام می‌کنم که شهرداری تهران مکلف بر ارائه گزارش عملکرد سال سوم و شش ماهه سال چهارم و برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران است که این گزارش متشکل از عملکرد طرح‌ها و پروژه‌های تکمیل شده، نیمه تمام و اقدام نشده است .

فراهانی ادامه داد:‌ متأسفانه علی رغم گذشت نزدیک به ده روز از مهلت مقرر هنوز شهرداری گزارشی ارائه نکرده است و من در این موردتذکر می دهم.

وی افزود: اجرای به موقع بند 2 شورای پنجم، مبنی بر ارائه سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه 97 شهرداری تهران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: