کد خبر: ۷۵۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۲۲۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره وضعیت ایمنی پل‌ها، تونل‌های شهری، شبکه معابر و همچنین خطوط متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.
معاون نجفی: اگر زلزله خیلی عجیبی در تهران رخ ندهد پل‌ها و تونل‌ها ایمن هستند / مردم به شایعات درباره مترو توجه نکنند

به گزارش خبرداغ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره وضعیت ایمنی پل‌ها، تونل‌های شهری، شبکه معابر و همچنین خطوط متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

محسن پورسید آقایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ایمنی شبکه معابر، پل‌ها و تونل‌های شهری پایتخت در برابر حوادثی مانند زلزله، اظهار کرد: پل‌ها و تونل‌های شهری تهران قطعا ایمن هستند و آنها با استانداردهای خودشان ساخته شده و تمام آیین‌نامه‌های ایمنی در ساخت آنها رعایت شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره‌ این‌که در زمین لرزه شب گذشته تهران تونل‌های شهری و پل‌ها مسدود شده‌اند، گفت: چنین اتفاقی نیفتاد و همه آنها باز بودند. امروز نیز تمامی این مسیرها باز است چرا که مشکل ایمنی ندارد.

پورسید آقایی در خصوص وضعیت ایمنی خطوط متروی تهران و برخی شایعات مبنی بر این‌که مردم از مترو استفاده نکنند، اظهار کرد: خطوط متروی تهران کاملا امن است و هیچ وقفه‌ای در حرکت قطارها وجود ندارد. مردم به این شایعات توجه نکنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: همانطور که گفتم پل‌های شهری، تونل‌های شهری و خطوط مترو کاملا امن است و اتفاقا در ساخت آنها مقاومت در برابر چنین حوادثی پیش‌بینی شده و اگر زلزله خیلی عجیبی در تهران رخ ندهد این سازه‌ها و فضاها کاملا مقاوم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: