کد خبر: ۷۳۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
با اعمال محدودیت‌های ترافیکی؛
سرهنگ رضا معظمی گودرزی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ روز جمعه بیست و هفتم مردادماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه بیست و هشتم مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.
جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شودرئیس پلیس راه استان البرز با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس، گفت: این محور فردا یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، سرهنگ رضا معظمی گودرزی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ روز جمعه بیست و هفتم مردادماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه بیست و هشتم مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی گفت: با اعلام مأموران تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ روز جمعه بیست و هفتم مردادماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه بیست و هشتم مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ معظمی گودرزی با تاکید بر ممنوعیت تردد موتور سیکلت در زمان اعمال محدودیت‌ها، گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) تا ساعت شش بامداد روز شنبه بیست و هشتم مردادماه از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: ممنوعیت تردد شامل حال موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی نمی‌شود همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع بوده و این ممنوعیت برای تردد تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی اعمال نمی‌شود.

وی همچنین از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور کوهستانی کرج – چالوس را دارند خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حادثه جلوگیری کنند و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: