کد خبر: ۷۰۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۷
عامل شلیک به دومأمور پلیس که درخانه خواهرش مخفی شده بود کلکسیونی از جرایم درپرونده دارد.
کلکسیون جرایم عامل شلیک به مأموران پلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: عامل شلیک به دومأمور پلیس که درخانه خواهرش مخفی شده بود کلکسیونی از جرایم درپرونده دارد.
 
مأموران کلانتری مارلیک در منطقه ملارد کرج، حدودساعت 9 و 45 دقیقه صبح دوشنبه 18 بهمن، ازسوی یک سارق مسلح هدف شلیک‌های گلوله قرارگرفتند.درجریان این تیراندازی، مأمور جوان کلانتری-استواردوم شهید علی احمد نژاد- و سربازهمراه‌اش که مجروح شده بودند به بیمارستان انتقال یافتند. اما مأمور جوان ساعتی بعد جان باخت.
 
ازسوی دیگر در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مأموران گشت به راننده خودروی مسروقه دستورایست داده بودند که ناگهان مرد تبهکاربه سوی آنها تیراندازی کرده واین بار سواربر خودروی پلیس گریخته بود. همزمان با اعلام این خبروشناسایی جنایتکارفراری، مشخص شد اومحکوم سابقه‌داری است که تا به حال به خاطر سرقت‌های مسلحانه، حمل موادمخدر، سرقت خودرو، راهزنی و جرایم دیگر، چندین بار زندانی شده است.
 
آخرین سرقت مسلحانه‌اش نیز در منطقه باغستان شهریار و با همدستی فرد دیگری صورت گرفته بود. همچنین مشخص شد متهم فراری اهل یکی از استان‌های غربی کشور است.
 
بدین ترتیب با ردیابی‌های گسترده پلیسی، محل اختفای سارق مسلح فراری-خانه خواهرش- در «خرم دشت» کرج شناسایی شد و تیم‌های عملیاتی وارد عمل شده و در عملیات ویژه‌ای از سوی پلیس غرب استان تهران، سارق مسلح که دوکلت دردست داشت، پس ازدرگیری مسلحانه با مأموران وشلیک دوگلوله به پاهایش مجروح ودستگیرشد.
 
سردار خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این باره گفت: متهم برای درمان به بیمارستانی در «کرج» منتقل شد وقراراست بزودی تحت بازجویی‌های فنی، پلیسی قراربگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: