کد خبر: ۷۰۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به صحبت‌های ترزامی در دیدار با ترامپ گفت: مردم از شما متنفر هستند تا جایی که امروز هر جا توطئه‌ای هست مردم بی‌درنگ به نقشه‌های پنهان در کیف انگلیسی ظنین می‌شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، محسن رضایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود در واکنش به دیدار ترامپ وترزامی نوشت:

خانم نخست وزیر انگلیس در آستانه دیدار با ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که ایران از تهران تا مدیترانه نفوذ کرده و ما باید در مقابل آن از دوستان خود حمایت کنیم.

این حرف‌ها هرچند بیشتر به کار روحیه دادن به دوستان انگلیس از جمله آل سعود آن هم پس از شکست‌های پیاپی در عراق، سوریه و یمن، می‌آید اما در هر حال باید به این خانم گفت «ساعت خواب»

ایران نه حالا که از حدود ۴۰ سال پیش به این سو دل‌های مردم منطقه را فتح کرده و حال آنکه شما ۲۰۰ سال تمام در منطقه هستید. مردم از شما متنفر هستند تا جایی که امروز هر جا توطئه‌ای هست مردم بی درنگ به نقشه‌های پنهان در کیف انگلیسی ظنین می‌شوند.

photo_2017-01-28_16-45-31

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: