کد خبر: ۶۸۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۴۰۰
سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه کیفیت فنی تیمش خوب است، گفت: تعطیلی لیگ به نفع گسترش فولاد بود.
کمالوند: تعطیلی لیگ به نفع گسترش فولاد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر ، فراز کمالوند شامگاه شنبه در نشست خبری قبل بازی گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد اظهار داشت: فردا بازی سختی برابر تیم پدیده داریم ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا در خانه سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فولاد در پنج بازی اخیر خود برتر از حریفان بوده است، ادامه داد: ما در هر بازی خیلی موقعیت ایجاد می کنیم ولی ما در پاس و ضربه آخر مشکل داریم و نمی توانیم دروازه حریفان را باز کنیم.

کمالوند سپس با اشاره به اینکه در تعطیلات روی نقطه ضعف گلزنی خیلی کار کردیم، گفت: امیدوارم فردا جواب دهد و بتوانیم پیروز دیدار مهم فردا باشیم.

 وی سپس با بیان اینکه مصمم هستیم که اولین سه امتیاز خودمان را فردا بگیریم، گفت: پدیده تیم خوبی است و ما سال قبل با نتیجه چهار بر یک این تیم را شکست دادیم ولی نمی خواهم به گذشته برگردم چون امسال اتفاقات غیرمنتظره زیادی رخ می دهد.

کمالوند همچنین در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا گفت: خدارا شکر مصدوم و محروم نداریم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز ابراز داشت: تیم پدیده را می شناسم و به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی فردا هستیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود تیم گسترش فولاد در پایان فصل سقوط می کند، گفت: بارها در تبریز امتحانم را پس داده ام و مطمئن باشید که گسترش فولاد رفته ‌رفته بهتر می ‌شود، قیافه تیم من اصلا به سقوط نمی‌ خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: