کد خبر: ۶۸۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۸۶
یکی از لیدرهای سیاه‌جامگان به نتیجه‌گیری این تیم در لیگ برتر پس از شکست مقابل استقلال معترض شد.
اعتراض یکی از لیدرهای مشهدی‌ها به نتیجه بازی +عکسبه گزارش خبر داغ به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل استقلال در نشست مطبوعاتی مشغول به صحبت بود یکی از لیدرهای مشهدی‌ها پشت درب اتاق کنفرانس حاضر شد و نسبت به نتیجه‌گیری این تیم معترض بود.
 
وی با فریاد اعلام می‌کرد که چرا در حالی که به زور و به سختی تیم به لیگ برتر صعود کرده اینگونه نتیجه گرفته می‌شود. پس از این اعتراض‌ها بازیکنان با او صحبت کردند تا وی محل مورد نظر را ترک کند و با وساطت آنها این موضوع به اتمام رسید.

این لیدر با راه انداختن سر و صدا اعلام می‌کرد رضا درویشی بازی‌هایی را که در ملوان انجام می‌داد به نمایش نمی‌گذارد و او کم کاری می‌کند.

در همین حین وقتی فرهاد کاظمی از نشست خبری بازگشت و این شلوغی‌ها را دید اعلام کرد هیچ‌کدام از بازیکنان دیگر مصاحبه نکنند و به سمت اتوبوس تیم بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: