کد خبر: ۶۸۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۴۱۵
هادی زرین ساعد؛
هادی زرین ساعد، دروازه بان سال های نه چندان دور استقلال، این فصل را با نفت و گاز گچساران آغاز کرد و در سه بازی لیگ و یک بازی جام حذفی موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا تنها دروازه بانی باشد که در لیگ دو هنوز گلی دریافت نکرده است.
به گزارش خبرداغ،گفتگو با هادی زرین ساعد، گلر نفت و گاز گچساران را در زیر می خوانید.


چه شد به نفت و گاز پیوستید؟
من در استقلال اهواز روزهای خوبی را با یزدی پشت سر گذاشتم و وقتی ایشان با من تماس گرفتند نتوانستم به پیشنهادات دیگرم فکر کنم و به گچساران آمدم.

 

چهار بازی است که توانستید دروازه خود را بسته نگه دارید.
بله و این لطف خدا و زحمت کل بچه های تیم است و نمی توان این موفقیت را تنها به نام من ثبت کرد. مدافعان خوبی در جلو من بازی می کنند که نمی گذارند توپ زیادی به سمت دروازه بیاید و همچنین هافبک و مهاجمانی داریم که از همان زمین حریف کار دفاعی را اغاز می کنند.

 

روز گذشته در برابر قشقایی، تیمی که پرسپولیس را در جام حذفی حذف کرد به برتری رسیدید.
بله، کادر فنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود و می دانستیم از بازی چه می خواهیم ولی در مجموع قشقایی را تیم قدری ندیدم که بخواهد مانع پیروزی ما شود. نمی دانم پرسپولیس چطور مقابل این تیم شکست خورد ولی قطعا دست کم گرفتن این تیم موجب باختشان شد و شاید اگر ملی پوشان پرسپولیس حضور داشتند بدون شک قشقایی را شکست می دادند.

 

نفت و گاز امید به صعود دارد؟
بله شک نکنید. بازی های ما در دور دوم تازه آغاز می شود.

 

از حالا خودتان را در مرحله بعد می بینید؟
بله حتما همینطور است. تیمی با این بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بدون شک تنها صعود به لیگ آزادگان می تواند آنها را به خواسته شان برساند.

 

شما سابقه حضور در استقلال را هم در کارنامه دارید، وضعیت این تیم را چگونه می بینید؟
ببینید استقلال تغییرات زیادی در کادرفنی و بازیکنان خود داشته و باید به آنها زمان دهیم تا به بلوغ تاکتیکی و آنچه مد نظر منصوریان است برسند و نباید استقلال را با پرسپولیس مقایسه کرد زیرا ۹۰ درصد پرسپولیس تیمی است که سه سال در کنار هم حضور دارند. استقلال خیلی زودتر از آنچه تصور می شود به روزهای خوبش باز می گردد.

 

حرف پایانی.
ما تا به امروز سعادت بازی مقابل چشم هوادارانمان را نداشته ایم و بی صبرانه منتظر آنها هستیم و قول می دهم سال بعد در همین زمان برای حضور در لیگ برتر تلاش می کنیم.

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: