کد خبر: ۶۸۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۳۱۲
در حالی چهار نفر برای نجات یک مرد از درون چاهی عمیق در روستای قلعه چغا کامفیروز وارد چاه شدند که مدیریت بحران استانداری فارس برای اعزام نیروهای کمکی تعلل کرد و چهار نفر جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از «خبرجنوب» : در حالی چهار نفر برای نجات یک مرد از درون چاهی عمیق در روستای قلعه چغا کامفیروز وارد چاه شدند که مدیریت بحران استانداری فارس برای اعزام نیروهای کمکی تعلل کرد و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

عصر روز گذشته مردی برای برداشتن آب وارد چاهی عمیق در روستای قلعه چغا كامفيروز شد. این مرد بی خبر از اینکه چه سرنوشت تلخی در انتظارش است وارد چاه کشاورزی شد.
در این میان چهار نفر از اهالی آن روستا هرکدام یکی پس از دیگری برای نجات مرد جوان وارد چاه شدند اما به دلیل عمق زیاد هر پنج نفر گرفتار شده و دچار گاز گرفتگی شدند.
به دنبال وقوع این ماجرا موضوع به اورژانس فارس گزارش شد. دو دستگاه آمبولانس در صحنه مستقر شد و يك مصدوم توسط مردم حاضر در صحنه بيرون كشيده شد و توسط اورژانس به مركز درماني انتقال يافت. در ادامه از نیروهای آتش نشانی درخواست کمک شد آنها در ابتدا اعلام کردند اجازه خروج از شهر را ندارند از این رو موضوع به ستاد بحران استان فارس اعلام گرديد.
اما به دلیل تعلل در امدادرسانی واعزام نیروهای متخصص به محل جسد چهار نفر دیگر توسط آتش نشانان از محل خارج شد. اكيپ هاي مستقر درماني در صحنه چك و مرگ هر چهار نَفَر آنها تاييد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
0
من یکی از اهالی همون روستا هستم. واقعا متاسفم برای مسوولان که اگر کمی تلاش میکردن و امداد رسانی به موقع انجام میشد شاید وضع خیلی بهتر بود.... متاسفم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: