کد خبر: ۶۸۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
تعداد بازدید: ۸۱۹
مرد عصبانی وقتی فهمید همسرش با مخفی‌کردن ماده مخدر صنعتی در ساک مسافرتی‌اش قصد داشته او را در دام پلیس گرفتار کند، در جریان یک درگیری وی را خفه کرد و گریخت. اما صبح روز بعد به قتل اعتراف کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایران :مرد عصبانی وقتی فهمید همسرش با مخفی‌کردن ماده مخدر صنعتی در ساک مسافرتی‌اش قصد داشته او را در دام پلیس گرفتار کند، در جریان یک درگیری وی را خفه کرد و گریخت. اما صبح روز بعد به قتل اعتراف کرد.

عامل قتل، صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده محاکمه شد و پدر و مادر مقتول، به‌خاطر نوه‌هایشان از قصاص داماد گذشتند.
  عامل قتل که یک راننده کامیون است سال 89 همسرش را طلاق داد اما پس از مدتی با اصرارهای خودش، او را به عقد موقتش درآورد. اما چندی بعد مشاجرات آنها شروع شد. در این میان زن جوان به‌خاطر رفتارهای خشونت‌آمیز شوهرش به فکر انتقام افتاد. بنابراین یک روز وقتی فهمید شوهرش قصد سفر به بندرعباس را دارد مقداری مواد مخدر صنعتی در ساک مسافرتی او جاسازی کرد تا شاید او در دام پلیس گرفتار شود.
ولی مرد وقتی از نقشه همسرش آگاه شد از راه فرودگاه به‌خانه برگشت و در جریان مشاجره و درگیری شدید او را کشت. اما روز بعد گرفتارعذاب وجدان شد و خود را به کلانتری معرفی کرد.
متهم در جلسه دیروز دادگاه ضمن اظهار پشیمانی از اولیای دم (پدر و مادر همسرش) درخواست عفو و بخشش کرد.
از آنجا که زوج جوان دارای دو فرزند بودند والدین مقتول به خاطر نوه‌هایشان از قصاص داماد گذشت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: