کد خبر: ۶۸۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۸۶
قاتلان تبر به دست که چندی قبل دریکی ازمحله‌های شیراز جنایت هولناکی را رقم زدند به اتهام محاربه و افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند.
به گزارش خبرداغ،این سه جنایتکار، مرد جوان شیرازی را مقابل چشمان همسر و برادرش با تبر به قتل رساندند.


  27 مرداد امسال سه جوان سوار بر خودرویی سفید رنگ بودند که خودروشان با یک سواری تصادفی جزئی کرد. زمانی که راننده جوان به نشانه اعتراض از خودرو پیاده شد ناگهان سه سرنشین سواری سفید رنگ به او حمله کردند. بعدهم با تبر ضربه‌ای به گردنش زدند و او را مقابل چشمان وحشتزده همسر باردارش نقش بر زمین کرده ومتواری شدند. انتشار فیلم این جنایت هولناک در فضای مجازی و رسانه‌ها واکنش‌های متعددی داشت. به همین خاطر پرونده به‌صورت ویژه تحت رسیدگی قضایی، پلیسی قرار گرفت. سرانجام دونفر ازعاملان این جنایت که سعی داشتند از کشور فرار کنند در خرم آباد و ابر کوه یزد دستگیر شدند و نفر سوم نیز با اعترافات همدستانش به دام افتاد.



آنها پس از دستگیری، محارب و مفسد فی‌الارض شناخته شدند و با این اتهام پای میز محاکمه رفتند. قضات دادگاه عمومی و انقلاب شیراز نیز پس از بررسی شواهد و مدارک هر سه را به اعدام محکوم کردند. «علی القاضی» رئیس کل دادگستری استان فارس با تأیید این حکم گفت: دادگستری استان فارس برای برخورد با این افراد مصمم بود و به صورت ویژه پرونده آنها را بررسی کرد و حکم اولیه نیز صادر شد. اما این حکم در دیوان عالی کشورقابل فرجام خواهی است.

ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: