کد خبر: ۶۸۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۱۰۱۶
قاتل تبر به دست که مردی را مقابل چشمان همسر باردارش به قتل رسانده بود، به اعدام محکوم شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام جم،اواخر مرداد امسال زن و مرد جوانی با خودرو در یکی از خیابان‌های شیراز در حرکت بودند که ناگهان خودرویی با آنها تصادف کرد. مرد جوان از خودرو پیاده شد تا علت را جویا شود که ناگهان سرنشینان عصبانی خودروی مقابل، با تبر به او حمله‌ور شدند. در این درگیری مرد جوان از ناحیه گردن بشدت زخمی شد و دقایقی بعد هم مقابل چشمان حیرت‌زده همسر باردارش و مردم جان باخت.

به دنبال وقوع این قتل در محدوده بلوار امیرکبیر و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران امنیتی با اقدامات گسترده و تلاش‌های شبانه‌روزی توانستند یکی از عاملان این جنایت را در ابرکوه شناسایی کنند.

در ادامه، مخفیگاه این متهم در ابرکوه شناسایی و او در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد. با دستگیری این متهم سرنخ‌های دیگری از یکی از متهمان به دست آمد و معلوم شد نامبرده به خرم‌آباد گریخته است؛ از این‌رو ماموران به آنجا رفته و وی را نیز دستگیر کردند. سومین متهم نیز در یکی از استان‌های اطراف دستگیر شد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض متهمان به دادگاه انقلاب شیراز فرستاده شد که قضات دادگاه حکم به اعدام قاتل تبر به دست دادند.

متهم پس از ابلاغ رای 20 روز زمان دارند به آن اعتراض کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: