کد خبر: ۶۸۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۴۹۲
کسر قراردادهای بازیکنان استقلال حواشی زیادی به راه انداخته‌است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛  داستان عقد قراردادهاي بسيار گزاف با آبي‌پوشان و نارضايتي وزير ورزش از اين ماجرا، كار را به جايي رساند كه باشگاه استقلال به صرافت حل مشكل فوق برآمد و چاره كار را در كسر قرارداد نفرات ديد! به اين ترتيب قرار شده تا از مبلغ قرارداد همه بازيكنان (يا حداقل آنهايي كه رقم بسيار گزافي باتوجه به كارايي‌شان قرارداد بسته‌اند) كاسته شود و نظر مديران ارشد وزارتخانه جلب شود.

البته تا وقتي بازيكنان خودشان رضايت ندهند، اين كار عملي نخواهد بود چون به هر حال قراردادها به لحاظ قانوني مشكلي ندارد. قرار شده جدا از بحث جلب رضايت بازيكنان، هيأت مديره باشگاه استقلال هم در اين رابطه مصوبه كتبي داشته و به صورت رسمي موافقت خود را با اين پروژه اعلام كند چون در غير اين صورت احتمال دارد بعداً همه كاسه كوزه‌ها بر سر رضا افتخاري شكسته شود و مديرعامل استقلال آنقدر تجربه دارد كه با اين طناب داخل چاه نرود.

مديرعامل باشگاه استقلال پس از بازگشت به تهران بار ديگر بر لزوم تصويب طرح كاهش قراردادها در هيأت مديره تأكيد كرده و مدعي شده تا وقتي هيأت‌مديره تصويب نكرده و كار روال قانوني‌اش را طي نكند، حتي يك ريال هم از قرارداد هيچ بازيكني كم نخواهد كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: