کد خبر: ۶۸۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۴۸۷
گزارش تمرین استقلال؛
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بعد از استراحت چند روزه بازیکنان این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
به گزارش خبرداغ ،تیم فوتبال استقلال بعد از چند روز استراحت از ساعت 16 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد از سر گرفت. در تمرین امروز آبی‌پوشان امید ابراهیمی و وریا غفوری به دلیل حضور در اردوی ملی، یعقوب کریمی به دلیل آسیب‌دیدگی، هرائر مگویان به دلیل سفر به ارمنستان و امید نورافکن به دلیل همراهی تیم ملی جوانان در تمرین حضور نداشتند.

 

* لئوناردو پادوانی که چند روز پیش دچار کشیدگی شده بود امروز به تمرینات استقلال بازگشت.

 

* درست مثل روزهایی که تمرینات در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود از ورود تماشاگران به داخل مجموعه جلوگیری شد و حدود 50 طرفدار تیم استقلال پشت درهای بسته ماندند.

 

*قبل از شروع تمرین بهتاش فریبا مدیر فنی تیم استقلال برای دقایقی شاگردانش را دور هم جمع کرد و با آنها پیرامون بازی با ملوان نوین و اتفاقات این مسابقه به صحبت پرداخت.

 

* مهدی رحمتی و خسرو حیدری به صورت جداگانه با علیرضا منصوریان گفت‌وگو کردند. حیدری در حضور فریبا و خرمگاه نیز صحبت‌هایی با سرمربی استقلال انجام داد.

 

* اعضای تیم ملی کاراته در حاشیه تمرین امروز مشغول آمادگی جسمانی بوده و هنگامی که استقلالی‌ها کار تاکتیکی انجام می‌دادند این نفرات برنامه‌های آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند.

 

* شهرام هروی و شهاب سلطانی سرمربی و مربی تیم ملی بزرگسالان کاراته که به نوعی خودشان استقلالی هستند امروز مشغول تمرین دادن ملی‌پوشان بودند که این دو نفر وقتی بهتاش فریبا مربی و مدیر فنی تیم استقلال را دیدند با او به خوش و بش پرداختند. شهاب سلطانی وقتی فریبا را دید با خنده به وی گفت ما بازی با ذوب‌آهن در ورزشگاه بودیم و خدا را شکر که پاقدم‌مان خوب بود و استقلال بعد از هفته‌ها برد. فریبا هم پاسخ داد اگر اینطور هست هر هفته به ورزشگاه بیایید که این موضوع با خنده جمع تؤام شد.

 

* در بخش اول تمرین امروز تیم استقلال بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در چند گروه بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش بعد فوتبال درون تیمی در دو سوم زمین برگزار شد که سرمربی تیم استقلال برخلاف روزهای گذشته از گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر امور تاکتیکی تیمش شد. لئوناردو پادوانی هم با رفع آسیب‌دیدگی در فوتبال درون گروهی تیمش حاضر بود.

 

* روزبه چشمی مثل تمرینات قبل از بازی با ملوان نوین امروز 30 دقیقه دور زمین دوید و به تمرین خود پایان داد.

 

تیم فوتبال استقلال روز 24 مهر در ورزشگاه ثامن شهر مشهد میهمان سیاه‌جامگان خواهد بود.

 

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: