کد خبر: ۶۸۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۵۴۱
فقط می توانستیم رفت و برگشت میهمان کره جنوبی باشیم؛
به گفته یکی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اصلا امکان جا به جایی میزبان دو بازی ایران و کره جنوبی وجود نداشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهدی تاج در برنامه ورزش و مردم گفته بود از کره جنوبی خواسته ایم در بازی رفت میزبان ما باشد و در عوض ما در بازی برگشت میزبان آنها شویم اما کره ای ها می گویند فدراسیون فوتبال ایران اصلا چنین نامه ای به فدراسیون فوتبال آنها نزده و اگر می زد هم آنها قبول نمی کردند و تنها درخواست ایرانی ها این بوده که طرفداران کره جنوبی روز بازی که همزمان با تاسوعاست، با لباس تیره به ورزشگاه بروند!

 

یکی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعلام کرده ایران هیچ گونه درخواست رسمی برای کره جنوبی نزد که میزبان بازی رفت و برگشت عوض شود و طبق قانون هم اجازه نداشت چنین نامه ای بزند و باید با فیفا یا کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه می کرد.

 

در این صورت هم فقط یک کار می شد برای ایران انجام داد که امتیاز میزبانی بازی رفت را هم مثل میزبانی بازی برگشت به کره ای ها واگذار کند. یعنی کره جنوبی هم در بازی رفت میزبان باشد و هم در بازی برگشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: