کد خبر: ۶۸۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۹۹۷
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارقان منازل شیراز و کشف 45 فقره سرقت از آنها خبر داد.
سارقان منازل شیراز جوشکار بودندبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ «سیروس حیدری» گفت: ماموران کلانتری 19 بوستان شیراز به 6 نفر را که در یکی از خیابان های جنوبی شیراز در یک ساختمان نیمه کاره کار می‌کردند و مقادیری طلا و جواهرات را در کیف خود نگهداری می کردند مظنون و آنها را دستگیر کردند.

 

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه عنوان کردند که قصد انتقال طلا ها را به خارج از استان داشتند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد یکی از آنها از افراد سابقه دار می باشد و در ادامه تحقیقات سه نفر از متهمان دستگیر شده که اهل و ساکن یکی از استان های واقع در غرب کشور بوند، به سرقت طلاها از منازل واقع در شمال غرب شهرستان شیراز اقرار کردند.

 

سرهنگ حیدری تصریح کرد: این سه سارق در تحقیقات بعمل آمده به 45 فقره سرقت منزل به روش بالکن روی، جک زنی، توپی زنی و یا سرقت از طریق نورگیر و سرقت وجه نقد، طلاجات، دوربین و گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان شیراز اقرار کردند.

 

متهمان دو سال قبل به عنوان کارگر جوشکاری به شیراز آمده و روزها به کار جوشکاری مشغول بودند و شبانه با خودروهای 405 و پارس به سطح شهر می‌رفتند و پس از شناسائی منازل خالی از سکنه سرقت می کردند.

 

پس از بازسازی صحنه های سرقت و اعلان عمومی، 35 نفر از شاکیان شناسائی و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

جام جم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: