کد خبر: ۶۸۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۶۳۵
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه تریلر کشنده اویکو در جاده ملایر به اراک راننده 45 ساله آن کشته شد.
مرگ راننده 45 ساله بر اثر واژگونی تریلیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه تریلر کشنده اویکو در جاده ملایر به اراک راننده 45 ساله آن کشته شد.

سرهنگ رضا عزیری، فرمانده پلیس راه استان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: راننده 45 ساله یکدستگاه تریلر کشنده اویکو بامداد امروز به علت خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، در جاده ملایر به اراک از جاده منحرف و واژگون شد که در این سانحه متاسفانه، راننده جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: 54 درصد از حوادث ترافیکی جرحی و فوتی استان همدان را واژگونی تشکیل می دهد که نسبت به میانگین کشوری 16 درصد بالاتر است.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: بیشترین میزان واژگونی وسایل نقلیه در ساعت یک تا 7 بامداد و 14 تا 17 عصر رخ می دهد و تمامی این واژگونی ها در بزرگراه و آزادراههای همدان اتفاق می افتد.


وی تصریح کرد: علت این واژگونی ها احساس امنیت راننده گان هنگام استفاده از اینگونه جاده ها بوده و به این منظور هنگام چیره شدن خواب آلودگی اقدام به ادامه مسیر می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: