کد خبر: ۶۸۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۵۱۷
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پارسال هشت گل به ثمر رساندم و اگر خدا بخواهد و تمام پنالتی هایم به گل تبدیل شود شاید امسال یک رکورد جدید ثبت کنم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ: محمد ایرانپوریان در رابطه با شرایط تراکتورسازی بعد از برتری مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و در هفته هفتم به پیروزی پرگلی دست پیدا کردیم. در این فصل همه تماشاگران از نحوه بازی تراکتور راضی هستند. چون هم خوب فوتبال بازی می کنیم و هم خوب نتیجه گرفتیم. فعلا که همه چیز خوب است اما نباید مغرور شویم. من به سایر بازیکنان هم گفته ام که غرور باعث می شود که ما جایگاه مان را از دست بدهیم.

وی درباره اینکه به عنوان یک مدافع حضورش در جمع برترین گلزنان لیگ عجیب به نظر می رسد عنوان کرد: اگر من گلزنی میکنم به خاطر این است که سایر بازیکنان زحمت می کشند. سه تا از گل های من پنالتی بوده که روی بازیکنان دیگر اتفاق افتاده، من آن را به ثمر رسانده ام. خیلی تعداد گل هایم مهم نیست و بیشتر برایم موفقیت تراکتور اهمیت دارد. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم و امسال تعداد گل هایم را دو رقمی کنم. پارسال هشت گل به ثمر رساندم و اگر خدا بخواهد و تمام پنالتی هایم به گل تبدیل شود شاید امسال یک رکورد جدید ثبت کنم.

مدافع تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چطور وقتی همه از مهاجمان تراکتورسازی مثل ادینیو توقع گلزنی دارند او برترین گلزن تیمش محسوب می شود تصریح کرد: مطمئن باشید از هفته های دیگر روند گلزنی مهاجمان ما هم سرعت بیشتری پیدا می کند. مطمئنا تعداد گل های ادینیو، حاتمی، ابراهیمی، گودرزی و شریفی از من بالاتر می رود. چون جزو فورواردهای خوب ایران هستند. البته الان هم ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و اگر گلی زده می شود حاصل تلاش تمام بازیکنان است.

ایرانپوریان درباره رقابت تراکتورسازی و پرسپولیس در صدر جدول بیان داشت: دقیقا پرسپولیس مثل ما نتایج خوبی کسب کرده و نشان داده که جزو مدعیان اصلی قهرمانی است. ما کار خیلی سختی داریم و الان هم به این اکتفا نمی کنیم که تا هفته هفتم در صدر جدول هستیم. باید تلاشمان را ادامه دهیم و مغرور نشویم. ما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید در یک ماراتن پیروز شویم.  این طور نیست که تراکتورسازی از چند هفته قبل از پایان لیگ قهرمانی اش مشخص باشد. رقابت تمام تیم ها نزدیک است و امیدوارم در نهایت به اولین قهرمانی تراکتور منجر شود. اگر بخواهیم در باد این حرف ها بخوابیم و به القابی که به ما تعلق می گیرد توجه کنیم قهرمانی را از دست می دهیم.

وی در پایان درباره اینکه برای دعوت به تیم ملی امید دارد یا خیر، اظهار داشت: سمت راست تیم ملی دچار ترافیک زیادی است و بازیکنان خوبی در آن پست حضور دارند. من اول از همه امیدوارم تیم ملی موفق باشد و در مرحله بعدی هم تلاش می کنم که برای تیمم مثمرثمر باشم و به تیم ملی هم برسم. به هر حال فکر می کنم تیم ملی باید متشکل از بهترین های لیگ باشد که اگر من هم لیاقتش را داشته باشم می توانم به آنجا برسم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: