کد خبر: ۶۸۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۵۵۱
نشریه آس اسپانیا بار دیگر کارلوس کی‌روش را در فهرست بدترین مربیان تاریخ لالیگا قرار داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛نشریه آس ، نشریه نزدیک به باشگاه رئال مادرید، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران را یکی از بدترین مربیان تاریخ لالیگا نامید. این اولین بار نیست که رسانه های نزدیک به باشگاه رئال چنین لقبی به کی روش می دهند. کی روش که سال 2004 از دستیاری فرگوسن به سمت سرمربیگری رئال مادرید منصوب شد ، تیم پرستاره ای داشت که تقریبا همه اسمی های آن زمان فوتبال دنیا از بکام ، زیدان ، رونالدو ، کاسیاس ، رائول و باقی اسمی های آن سال های فوتبال را داشت. تیمی کهکشانی که پرس چیده بود تا با مربی جدیدش جام درو کند. آنها شروع خوبی داشتند و توانستند قهرمان سوپرجام اروپا شوند اما با شروع لالیگا ، کابوس وار پیش رفتند و خیلی زود پرس کی روش را برکنار کرد تا هنوز هم منتقدان کی روش از اروپا و اسپانیا تا همین جا در ایران و فوتبالی هایی مثل محمد مایلی کهن و مهدی رحمتی ، او را متهم کنند که دستیار خوبی است نه نفر اولی مناسب برای نیمکت یک تیم!
کی روش اما همیشه می گوید در رئال اسیر یکسری زد و بندهای پشت پرده شده. هر بار اسم پرس را می شنود ، حرف تندی می زند و می گوید آن فرد یک جنایتکار است. او اعتقاد دارد مافیایی در رئال و فوتبال اسپانیا وجود دارد که باعث ناکامی اش شده است. از سوی دیگر رسانه های نزدیک به پرس و رئال هم حسی مشترک به کی روش دارند و می گویند او تیم کهکشانی شان را نابود کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: