کد خبر: ۶۸۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۶۵۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی:
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: هشتمین سرشماری نفوس و مسکن بدون استفاده از کاغذ سوم مهرماه آغاز میشود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، ناصر حضرتی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هشتمین سرشماری نفوس و مسکن طی 2 مرحله از سوم مهرماه آغاز میشود.

وی افزود: در مرحله نخست این سرشماری که با استفاده از اینترنت و بصرت خوداظهاری خواهد بود سرپرستان خانوار با مراجعه به سامانه "s95.sci.org.ir" و ثبت اطلاعات خود اقدام و در پایان کد رهگیری دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی تصریح کرد: سرپرستان خانوار با مراجعه به این سامانه علاوه بر کاهش هزینه ها به ارائه اطلاعات دقیق خود برای برنامه ریزی مناسب تر کمک خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بعد از پایان مرحله اول، مرحله دوم با حضور آمارگیران و بدون استفاده از کاغذ و با مراجعه به درب منازل آغاز خواهد شد و سرپرستانی که در مرحله اول اطلاعات را ثبت کرده اند با ارائه کد رهگیری نیازی به ارائه آمار مجدد ندارند.

حضرتی گفت: تاکنون بیش از 5هزار نفر از استان برای همکاری در سرشماری ثبت نام کرده اند که از این تعداد 870 نفر انتخاب خواهند شد و در مجموع 1300 نفر در استان برای این سرشماری همکاری خواهند کرد.

وی افزود: اطلاعات دریافتی توسط آمارگیران ابتدا بصورت آفلاین در دستگاه تبلت ذخیره شده و در پایان هر روز یا پایان 2 روز به سامانه اصلی آمار ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی تصریح کرد: بعد از پایان سرشماری، نتایج و اطلاعات بصورت محرمانه در سازمان آمار ذخیره خواهد شد و در اختیار هیچ فرد یا ارگانی قرار نمی گیرد.

وی در پایان افزود: قرار است به 100 خانواری که اطلاعات خود را بصورت اینترنتی ثبت کرده اند به قید قرعه هدایایی تقدیم شود.

شایان ذکر است انجام سرشماری نفوس و مسکن از سال 1335 در کشور آغاز شده و امسال هشتمین دوره آن اجرایی می شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: