کد خبر: ۶۸۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۷۴۶
رئیس مرکز آمار ایران از مشارکت پایین‌تر تهرانی‌ها در مقایسه با برخی استان‌های کشور در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 خبر داد.
مشارکت پایین تهرانی‌ ها در سرشماری اینترنتیبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد: رئیس مرکز آمار ایران از مشارکت پایین‌تر تهرانی‌ها در مقایسه با برخی استان‌های کشور در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 خبر داد.

امید علی پارسا روز گذشته اعلام کرد: تاکنون دو میلیون و 66 هزار نفر در قالب 618 هزار خانوار موفق به تکمیل فرم سرشماری اینترنتی شده و کد رهگیری 12 رقمی دریافت کرده‌اند.وی افزود: استان‌های سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی، کردستان و آذربایجان شرقی به‌طور نسبی بیشترین مشارکت را در سرشماری اینترنتی داشته‌اند.

پارسا خاطرنشان کرد: تهرانی‌ها در میانه جدول مشارکت شهروندان استان‌های مختلف در سرشماری اینترنتی قرار دارند. این در حالی است که شاخص دسترسی پایتخت‌نشینان به اینترنت بیش از سایر استان‌های کشور است.وی تاکید کرد: تهرانی‌ها طی روزهای باقی‌مانده از سرشماری اینترنتی با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir و ثبت اطلاعات خانوار خود این موضوع را جبران کنند.

 پارسا همچنین تاکید کرد: سرشماری نفوس و مسکن وابسته به هیچ جریان سیاسی نیست؛ اما به جهت اهمیت قابل توجهی که از نظر آماری و برای برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... دارد همه ارکان نظام و تمام جریانات سیاسی بر آن تاکید دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: