کد خبر: ۶۸۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۵۹۸
نادر باقری؛
مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: بر خلاف چند سال گذشته نقل قوت امسال پرسپولیس دروازه بان این تیم است.
قلبم می گوید تیم برانکو برنده دربی خواهد بود / نقطه اتکا پرسپولیس دروازه استبه گزارش خبرداغ ،نادر باقری، در خصوص دربی ۸۳ گفت: به نظرم بازی این دو تیم امسال با همه بازی های قبلی فرق می کند و این طور نیست که بگوییم چون پرسپولیس صدرنشین است پس می تواند راحت استقلال را شکست دهد.

 

وی ادامه داد: همین ۲ سال قبل که ما در پرسپولیس بودیم در حالی دربی را از استقلال بردیم که این تیم بالای جدول بود و ما در انتهای جدول بودیم اما چون نتیجه دربی هیچ ارتباطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد پس تیمی نمی تواند الان خودش را برنده یا حتی بازنده بداند.

 

مربی اسبق دروازه بانان پرسپولیس که مربیگری نفراتی مثل نیلسون و سوشا مکانی را برعهده داشت، درباره خط دروازه این تیم هم افزود: بر خلاف چند سال گذشته که پرسپولیس از خط دروازه آسیب زیادی خورده بود اما امسال خط دروازه پرسپولیس نقطه قوت این تیم شده و این موضوع می تواند تیم را به قهرمان شدن سوق دهد.

 

باقری تصریح کرد: پرسپولیس روز جمعه بازی سختی مقابل استقلال دارد اما با وجود اینکه استقلال شرایط خوبی ندارد اما نمی توان گفت پرسپولیس کار راحتی برای برد در دربی دارد. هر چند که ته دل من می گوید پرسپولیس برنده دربی خواهد بود.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: