کد خبر: ۶۸۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۵۴۲
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که پیروزی در دربی، این تیم را به لیگ بازمی‌گرداند.
استقلال با کسب 3 امتیاز دربی به لیگ برمی‌گرددبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،مجید نامجومطلق در آستانه دربی هشتادوسوم تهران در مورد این بازی گفت:‌ دربی شرایط خاص خودش را دارد و اصلاً قابل پیش‌بینی نیست، ولی امیدوارم در نهایت استقلال برنده دربی شود. این درست است که استقلال در پنج بازی ابتدایی نتایج خوبی نگرفته است، ولی این بازی داستان متفاوتی دارد.

 

وی در ادامه در واکنش به اینکه برخی شانس پرسپولیس را برای برد بیشتر می‌دانند، تأکید کرد: پرسپولیس طبیعتاً از لحاظ امتیازی و فنی عملکرد بهتری نسبت به استقلال داشت و هر بازی شرایط خودش را دارد. تاریخ دربی نشان داده که خیلی از مواقع تیم قوی‌تر نتیجه نگرفته است و مطمئناً استقلال این موضوع را به خوبی می‌داند.

 

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان تصرح کرد: برد استقلال در بازی فردا می‌تواند نتایج قبلی را پاک کند و استقلال در صورت برد در این مسابقه به لیگ برمی‌گردد. از هواداران استقلال هم می‌خواهم که برای حمایت از این تیم به ورزشگاه بروند و تیم محبوب‌شان را تنها نگذار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: